فرماندار شهرضا گفت: محدودیت‌های ترافیکی از جمله اجرای طرح زوج و فرد در معابر اصلی شهری به منظور بهبود شرایط کرونایی و خروج از وضع نارنجی اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصر اسدی فرماندار شهرضا گفت: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد نیز در شهرستان شهرضااجرا می‌شود و ورود پلاک‌های غیر بومی از شهرستان‌های قرمز به این خطه ممنوع است.

او اظهار کرد: این روز‌ها با توجه به اینکه در ماه پایانی سال قرار داریم، حجم تردد‌ها در شهرضا به‌ویژه در بازار آن قابل توجه است به‌همین دلیل باید مردم همکاری کنند تا شرایط کرونا بدتر نشود و ناچار به اعمال محدودیت‌های بیشتر نشویم.

اسدی با اشاره به اینکه شهرضا در موقعیت مهم و محوری در راه‌های ارتباطی جنوب استان اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: تعداد زیادی از مردم بویژه از روستا‌های اطراف به شهرضا می‌آیند و در روز‌های پایانی سال این رفت و آمد‌ها زیاد است.

او با اشاره به مجموعه اقدام‌هایی که در شهرستان شهرضا برای کنترل و کاهش آمار کرونا انجام شد، گفت: آموزش‌ها و هشدار‌های لازم به اصناف به‌ویژه در بازار روز و واحد‌های دیگر مانند آموزشگاه‌ها مبنی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داده شده است.

اسدی با بیان اینکه در حال حاضر آمار کرونا در شهرضا روند ثابتی دارد، اظهار کرد: پیش از اعلام وضعیت نارنجی شهرضا نیز محدودیت‌های کرونایی متناسب با وضعیت زرد در آن اجرا و بازرسی‌های مستمر از بخش‌های مختلف اداری و غیر اداری در این زمینه انجام می‌شد.

بر اساس آخرین رنگ بندی همه گیری کووید ۱۹ در استان اصفهان که از هشتم اسفند جاری اعمال شد، شهرضا در وضعیت نارنجی (پر خطر) و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد (خطر متوسط) و آبی (کم خطر) قرار دارد.

شهرستان شهرضا با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در ۲ شهر شهرضا و منظریه و ۲۳ روستا در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.