مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، ۲۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان شناسایی شدند.

صادق مهدوی‌نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از فوت ۳ همشهری دیگر قربانی کرونای دلتا و شناسایی ۲۲۷ بیمار جدید در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شهروندان علائم سرماخوردگی را کرونای دلتا بدانند.

 او افزود: موارد سرپایی، مراجعات و میزان مراجعه به درمانگاه کرونا و همچنین موارد بستری و بیماران بد حال بستری رو به افزایش است.

مهدوی‌نیا سن فوتی‌های ۴۸ ساعت گذشته در فسا را از ۵۲ تا ۷۸ ساله اعلام کرد و گفت: آمار متوفیان شهرستان فسا از ابتدای شیوع ویروس کرونا به ۲۹۷ نفر رسید.

او تعداد کل موارد مثبت تا به امروز را ۱۸ هزار و ۴۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته ۱۷ هزار و ۷۵۰ نفر بوده است.

او با بیان اینکه همه تخت های بیمارستان فسا در تصرف کرونای دلتاست،از مردم برای عدم مسافرت و پذیرش مهمان در تعطیلات کرونایی جهت کاهش ابتلا به کرونای دلتا سخن گفت و افزود: در صورت ادامه روند گسترش سویه دلتا و بی تفاوتی و عادی انگاری بیماری، شاهد وضعیت بسیار سخت و وخیم تری خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا ابراز نگرانی کرد که ظرفیت بخش های ویژه کرونا در بیمارستان تکمیل شده است و سایر بخش ها و تخت های بیمارستانهای فسا در حال پرشدن با بیماران کرونایی بد حال است.

او با بیان اینکه رنگ شهرستان قرمز و خیلی پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت اصول بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولان بستگی دارد ، از همشهریان خواست تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار