فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: تردد در مبادی ورودی خراسان رضوی با اجرای طرح محدودیت ترددها نسبت به سال گذشته ۸۹درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای مصوبه شورای عالی مقابله با کرونای کشور از مبادی مختلف خراسان رضوی مشخص شد که با تلاش کارکنان نیروی انتظامی و همراهی مردم کاهش تردد‌ها را شاهد هستیم که امیدواریم این مهم در کاستن از شیوع ویروس کرونا در آینده نزدیک اثرگذار باشد.

او با اشاره به شرایط اخیر در کشور همسایه افغانستان افزود: خوشبختانه با اشراف خوب نیروی انتظامی و حمایت نیرو‌های مسلح و در رأس آن مرزبانان غیور و نیز همراهی مردم، امنیت کامل در مرز‌های شرقی استان و کشور برقرار است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه رانندگان باید به رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها توجه کنند، در غیر این صورت اعمال قانون خواهند شد، ادامه داد: بر اساس کدی که به دوربین‌ها در محور‌های استان داده‌ شده است خودروهای دارای پلاک غیربومی مشمول جریمه خواهند شد و این طرح کماکان تا پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

سردار تقوی با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت در خراسان رضوی ضریب اشغال تخت‌های هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای مشهد بیش از ۷۰ درصد بود، بیان کرد: در حال حاضر این ضریب به کمتر از ۱۰ درصد کاهش پیداکرده است و بر اساس آمار ارائه‌ شده کمتر از ۱۰ هزار زائر در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای مشهد استقرار دارند که به دلیل محدودیت پرواز‌ها و ریلی امکان سفر به استان‌های خود را ندارند که با برنامه‌ریزی انجام‌شده در روز‌های آتی نیز این افراد از مشهد خارج شوند.

انتهای پیام/ /ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.