فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با اعمال محدودیت ترددهای جاده ای و ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی، رفت و آمد در محورهای مواصلاتی این استان در یک هفته اخیر بسیار کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بازدید از محور‌های مواصلاتی ورودی جنوب خراسان رضوی در محدوده گناباد گفت: در برخی روز‌ها رفت و آمد در جاده‌های استان تا ۶۵ درصد کاهش نشان داده و حتی در برخی محور‌ها به صفر هم رسیده است و بیشتر خودرو‌های حامل نیاز‌های عمومی مردم و یا افرادی که نیازمند سفر اضطراری هستند، در محور‌ها تردد می‌کنند.

او افزود: در روز‌های نخست اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی و ورودی شهرستان‌ها حدود سه هزار دستگاه خودروی غیر بومی اعمال قانون و یا برگشت داده شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هدف از طرح محدودیت تردد‌های جاده‌ای را که در محور‌ها و هشت نقطه ورودی خراسان رضوی تا پنجم شهریور در حال اجراست تامین سلامت مردم و جامعه و کاهش تبعات شیوع ویروس همه گیر کرونا ذکر کرد و ادامه داد: استمرار این وضع نیازمند مشارکت فعال همه بخش‌ها و مردم است.

تقوی بیان کرد: هیچ بخشی از محور‌های خراسان رضوی از دید تیزبین ماموران انتظامی و پلیس راه دور نمی‌ماند و علاوه بر حضور فیزیکی پلیس، دوربین‌های ثبت تخلفات در طول شبانه روز در همه جاده‌های فرعی و اصلی فعالند.

او تصریح کرد: مسئولان و دست اندرکاران ستاد‌های پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی و شهرستان‌ها و آحاد مردم در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و تردد‌های بین جاده‌ای مشارکت خوبی داشتند و در این میان نقش رسانه‌های ارتباط جمعی بسیار مهم و تاثیر گذار بود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار