رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با اشاره به اینکه این شهرستان به نسبت جمعیت بیشترین واکسن را در استان تزریق کرده است، گفت: ۴۳ هزار و ۱۰۰ نفر سقزی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، انور بهرامی رییس شبکه بهداشت و درمان سقز اظهار داشت: عملیات واکسیناسیون در شهرستان سقز روند خوب و منظمی دارد و این رویه با برقراری نوبت دهی برای مراجعه کنندگان ادامه دارد.

او استقبال سقزی‌ها از دریافت واکسن کرونا را خوب عنوان کرد و افزود: مردم همکاری خوبی در زمینه واکسیناسیون داشته‌اند و امید است مابقی شهروندان بر اساس رده سنی برای دریافت واکسن در روز‌های آینده اقدام کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با بیان اینکه روزانه به طور میانگین یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر در مراکز واکسیناسیون فعال در سقز واکسینه می‌شوند، اضافه کرد: دیروز در شهرستان سقز یک هزار و ۶۰۷ نفر واکسن دریافت کردند.

بهرامی با اشاره به اینکه ۴۳ هزار و ۱۰۰ نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، یادآور شد: ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر هم دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

او گفت: علاوه بر مرکز جامع سالن شهید کاظمی و همچنین مراکز خدمات جامع سلامت شهری معراج، خاتم النبیا، گولان و شهید افشاری، ۲ مرکز تجمیعی دیگر در سالن شهید فهمیده واقع در خیابان ۳۲ متری و سالن دانشگاه آزاد اسلامی سقز راه اندازی می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز تاکید کرد: افرادی که برای واکسن کرونا نوبت گیری کردند و به هر دلیل نتوانستند در موقع مقرر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کننند، می‌توانند در روز‌های دیگر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسن خود را دریافت کنند.

 بهرامی اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون در ۲ نوبت صبح و بعدظهر دایر است بنابراین شهروندان می‌توانند در هر ۲ نوبت برای دریافت واکسیناسیون مراجعه کنند.

او به بستری ۶۰ نفر در بخش‌های کرونا بیمارستان امام خیمنی (ره) اشاره کرد و گفت: بهترین روش موثر برای پیشگیری از ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قدم بعدی در این راستا دریافت واکسن است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.