فرماندار ویژه سقز گفت: تعداد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا از یک پایگاه به سه مورد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کامیل کریمیان فرماندار ویژه سقز امروز در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: تعداد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا به منظور افزایش سرعت روند واکسیناسیون در این شهرستان از یک پایگاه به سه مورد افزایش خواهد یافت.

کریمیان افزود:مرکز تجمیعی در سالن شهید کاظمی، توسط شبکه بهداشت و با همکاری فرمانداری، سپاه، اداره ورزش و جوانان، هلال احمر و شهرداری سقز راه اندازی شده است که بر اساس آخرین آمار روند واکسیناسیون شتاب خوبی دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز نیز در این بازدید گفت: شهرستان سقز از لحاظ واکسیناسیون کرونا نسبت به جمعیت در رتبه اول استان کردستان قرار دارد.

 انور بهرامی با معذرت خواهی از شهروندان به دلیل معطل ماندن در صف دریافت واکسن افزود: غیر از مرکز تجمیعی، واکسیناسیون کرونا در مراکز خدمات جامع سلامت شهری معراج، خاتم النبیا، گولان و شهید افشاری هم در حال انجام است.

او اضافه کرد: واکسیناسیون گروه‌های سنی، شغلی، دیابتی و اقشار مختلف، روند خوبی دارد و به زودی واکسیناسیون مادران باردار هم بر اساس پروتکل‌های ویژه شروع می‌شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عثمان مرادی
۱۴:۱۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
من نتوانستم تا حالا