حجت الاسلام و المسلمین دهقان گفت: مهم ترین معروفی که امروزه در جامعه ما خودنمایی می‌کند و باید به آن پرداخت،حفظ سلامت، ارزش و کرامت انسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی دهقان، قائم مقام معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، روز چهارشنبه مصادف با ظهر تاسوعا در حاشیه آیین قدردانی از کادر درمان شهرستان بم گفت: کادر درمان سرداران جبهه سلامت هستند و از جان و عمرشان برای حفظ سلامت و پاسداری از جایگاه مهم احیای جان مردم مایه می‌گذراند.

او با بیان اینکه  مهم ترین معروفی که امروزه در جامعه ما خودنمایی می کند و باید به آن پرداخته شود، حفظ سلامت، ارزش و کرامت انسانی است، افزود: حفظ سلامت و کرامت انسانی با مجاهدت و تلاش کادر درمان، پزشکان و جهادگران عرصه سلامت ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین دهقان بیان داشت: در حوزه سلامت در شهرستان بم، شاهد تلاش بی دریغ جامعه پزشکی و پرستاری با وجود تعداد اندک نیرو هستیم.

او ادامه داد: استان کرمان در حوزه مقاومت الگوی کشور است و همگی سردار سلیمانی را به عنوان یک نور، چراغ و خورشید پرفروغ در دنیای اسلام می‌شناسیم. 

قائم مقام معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد: استان کرمان در بخش درمان، صیانت از سلامت و حفاظت از جان مردم خدمات خوبی انجام داده است.

او تصریح‌کرد: امروزه در بحث گشت ارشاد تمام مسئولینی که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گذاشته شده اند، خود را آماده خدمت و ارائه خدمات مفید و موثر به جامعه خود می‌دانند.

در پایان از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اهدای لوح سپاس از مدافعان سلامت بیمارستان پاستور بم قدردانی شد. 

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.