بیماری عجیب عروس انگلیسی موجب لغو مراسم ازدواجش شد!

یک زن جوان به دلیل بیماری عجیبی که دارد، مجبور شد عروسی اش را به تعویق انداخته تا به درمان خود برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۲۴.ae، یک عروس انگلیسی به دلیل ابتلا به یک بیماری نادر که در آن مدام احساس می‌کند در حال غرق شدن است عروسی خود را به تعویق انداخته و امیدوار است که سرانجام بتواند پس از گذراندن دوره درمان و بهبودی، ازدواج کند.

کایوا لوکمل ۳۰ ساله، ده سالی می‌شود که از این بیماری رنج می‌برد و علائمی از جمله سرگیجه و سبکی سر را تجربه کرده است، حال بعد از گذشت این همه مدت به دنبال یافتن درمان خود در ایالات متحده آمریکاست. او پس از مراجعه به پزشک و تشخیص عدم ثبات مهره‌های گردن که شامل حرکت بیش از حد بین جمجمه و دو مهره فوقانی می‌شود، در حال جمع آوری بودجه برای درمان است.

Kaiva

کایوا به دلیل شرایطش مجبور شد عروسی خود را در ژوئن ۲۰۲۰ با نامزدش آرتور بکاسیلما ۳۵ ساله که راننده کامیون است، لغو کند. کایوا می‌گوید: آزاردهنده‌ترین چیز این است که نتوانم با عشق زندگی ام ازدواج کنم و در حالی که من سعی می‌کنم مثبت بمانم، وضعیت به این معنی است که به سختی می‌توانم حرکت کنم.

خانم Kaiva در آوریل ۲۰۱۱ دچار سرگیجه و خستگی زیاد شد، اما پزشکان نتوانستند مشکل را حدس بزنند، همچنین در سال ۲۰۱۸ او احساس خفگی می‌کرد که در ملاقات مجدد با پزشک در بیمارستان شهر پیتربورو در اکتبر ۲۰۱۹، تجمع مایعات در مغز وی منجر به تعویق برنامه‌های عروسی شد.

کایوا لوکمل

پس از مشاوره آنلاین، یک متخصص تشخیص داد که وی دارای بی ثباتی مهره‌های گردنی است که باعث ایجاد مهره‌ای در ستون فقرات شده که مانع انتقال مایع از مغز می‌شود و همچنین سبب ایجاد فشار بر اعصاب اطراف می‌شود. از آنجا که هزینه درمان ۴۰ هزار پوند (۵۰ هزار دلار) خواهد بود، Kaiva صفحه‌ای را در Go Find Me برای جمع آوری کمک‌های مالی راه اندازی کرده است.

به هر حال دوستان و نزدیکان او امیدوارند که کایوا بتواند اواخر این ماه برای درمان این بیماری عجیب به فلوریدا سفر کند و در صورت بهبود، بتواند سال آینده ازدواج کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
پسری که عاشق من بود وقتی فهمید شب کوری دارم رفت تو افق محو شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
خب ب من چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
به ما چه؟.... هزار نفر به دلیل های جالب تر از این عروسیشون عقب افتاده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
آره اینم مثل اون یارویی که به بهانه درمان سلطان پول جمع کرد تابه دیزنی لند سفر کنه
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۱۶:۱۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
گناه داره فقیر ... خدا کمکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
خداوکیلی خبر داخلی بزنید
از این همه اتفاقاتی که برای مردم میافته
Iran (Islamic Republic of)
بینوا
۱۹:۵۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
مسئله همیجاست کوچکترین چیزای کشورهای بترتیب انگلیس فرانسه امریکا ووو برای همه جهان قابل اهمیته ولی خیلی اتفاقات وچیزای مهم کشورای دیگه اصلا گفته و دیده نمیشه ..مثلا بی بی سی زبان های مختلفش از یه گربه توی فلان خیابون درفلان شهر انگلیس خبرمیزاره که رو دمش یه علامت داره یا یه گربه دیگه انگلیسی میپره درو واسه صاحبش بازمیکنه اما اگه توکشوردیگه یه گربه ای پیداشه سخن هم بگه کسی خبردارم نمیشه
متاسفانه کلا مسائل این کشورها برای همه دنیامورد اهمیت بیشتریه ..بخاطرهمینم هست اگه یک هنرمند ،پزشک، ورزشکار ووو اونجاباشه قشنگتر بهتر و بصورت جهانی دیده میشه تااینکه توی یه کشور مثل ما باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
آدم به یاد ایران میافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام بله همینطوره بیمه و خرج درمان همه جای دنیا یک شرط مهم است. ظاهرا فقط آلمان است که بیمه قوی دارد چون مالیات گیری قوی هم داره؟؟ این درسته که مالیات دقیق سرجاش باشه و بیمه قوی هم همینطور سرجاش باشه. که این درست برعکس ما می باشد؟؟؟؟ البته مالیات دادن یک فرهنگ که ما اصلا تابع آن نمی باشیم. در مترو آلمان برلین بودم مأمور مخصوص کنترل بلیط مسافران آمد به داخل مترو همه کارت هاشونو درآوردن نشون دادن یک آلمانی صدا زد که من کارت نداشتم و سوار شدم یعنی داد زد که من هم باید جریمه شوم. هنوز در فکر اینم که اینا چطور در خانواده ها و مدارس آموزش دیده اند که جریمه شدن و مالیات دادن عین یک وظیفه ملی است؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار