فرماندار کنگاور گفت :متاسفانه در شهرستان کنگاور یک سیر بالا رونده مبتلایان وجود دارد که همین یک فاجعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرزاد الماسی فرماندار کنگاور، ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر سختگیرانه در شهرستان کنگاور گفت: باید با کسانی که با کوتاهی، سهل انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی سلامت جامعه را تهدید می‌کنند و به خطر می‌اندازند برخورد جدی و قانونی شود.

او افزود: متاسفانه در شهرستان کنگاور  یک سیر بالا رونده مبتلایان وجود دارد که همین یک فاجعه است که به حداکثر شدت ابتلا، بدحالی و فوت خواهیم رسید.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه متاسفانه بستری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کنگاور رکورد شکست، ادامه داد: برای اولین بار ۹۱ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید چمران بستری شده است.

او گفت: ظرفیت اصلی تخت‌های کرونایی بیمارستان شهید چمران ۶۶ تخت است که با تلاش مجموعه درمانی شهرستان تخت‌های جدیدی برای بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

الماسی تاکید کرد: نظارت بر صنوف و دستگاه‌های اجرایی به منظور جلوگیری از بروز برخی بی‌مبالاتی‌ها و سهل‌انگاری‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر شود.

او بیان داشت: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با اصناف متخلف برخورد‌های قانونی و حتی قضایی صورت گیرد.

فرماندار کنگاور با انتقاد از عملکرد برخی از دستگاه‌های عضو ستاد گفت: مسوولان دستگاه‌های متولیان هیات‌های مذهبی شهرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا از سوی سوگواران حسینی، نظارت جدی داشته باشند.

الماسی تاکید کرد: پلیس راه و پلیس راهور ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی خودرو‌های کنار تفرجگاه‌های شهرستان را نیز اعمال قانون می‌کنند.

گفتنی است:در شهرستان کنگاور در حال حاضر ۹۱ بیمار کرونایی در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری هستند و ۲۵ هزار دوز واکسن نیز در بین سنین مصوب تزریق شده است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: فرماندار ، کنگاور ، فاجعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.