فرماندار کنگاور با بیان اینکه سهل انگاری‌ها جولان کرونا در پیک چهارم را ادامه دار می‌کند، گفت : تغییر رنگ نسخه کرونایی در این شهرستان نیازمند مشارکت مردم و همراهی و همکاری با مسئولان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد الماسی فرماندار کنگاور گفت : از همکاری بسیج و سپاه در طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی و اعضای ستاد مقابله با کرونا که طی سه هفته گذشته مجدانه پای کار بودند، تشکر می‌کنم.

او گفت : طی بازدیدی که از سطح شهر داشتیم شاهد سهل انگاری و کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و برخی صنوف بودیم که نتیجه این عادی انگاری‌ها جولان بیشتر ویروس کرونا در پیک چهارم و افزایش تلفات انسانی است.

الماسی افزود: با بررسی‌های وضع موجود، شهرستان کنگاور کماکان تا چند هفته در پیک چهارم کرونا باقی و رنگ آن قرمز خواهد ماند.

او با بیان اینکه با هرگونه مغازه از میان مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ که به صورت نیمه باز اقدام به فعالیت کرده و باعث تضییع حقوق دیگر اصناف شوند، برخورد می‌شود، افزود: کارگروه بازرسی و نظارت بر اصناف باید جدی‌تر و قوی‌تر از گذشته نظارت خود را انجام و با متخلفان برخورد کند.

فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه تجمع در کنار دستفروشان یکی از عوامل شیوع کرونا بوده و باید دستفروشان شهر توسط شهرداری ساماندهی شوند، ادامه داد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اهدای ماسک به آن‌ها باید در اولویت شهرداری باشد.

او با تقدیر از عملکرد پرسنل انتظامی و پلیس راه و راهور در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان گفت: شهرداری باید مسیر‌های دسترسی فرعی به شهر را نیز مسدود کند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا کنگاور با بیان اینکه سخت‌ترین شرایط در پیک چهارم را پشت سر میگذاریم، افزود: نیاز به همراهی و مشارکت مردم داریم تا با رعایت فاصله گذاری با کمترین مبتلا و فوتی از این شرایط گذر کنیم.

الماسی با تاکید بر اینکه همراهی اصناف و تمام ادارات الزامیست، متذکر شد با دستگاه‌هایی که سهل انگاری کنند به جد برخورد خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.