مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی اندیمشک گفت: جمعی از عاشقان مکتب امام حسین (ع) با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان نذر خویش را با اهدای خون ادا کردند.

احمد بکران مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شرایط کمبود خون در کشور پویش نذر خون در اندیمشک اجرا شد و از شهروندان این شهرستان دعوت به عمل آمد که موجب استقبال عزاداران حسینی قرار گرفت.

او افزود: جمعی از عاشقان مکتب امام حسین (ع) در اندیمشک برای نجات جان بیماران نیازمند خون، این دعوت را لبیک گفته و با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان نذر خود را با اهدای خون ادا کردند.

بکران با بیان اینکه هدف از اجرای این پویش ترویج روحیه بخشش و گذشت، ایثار و همدلی در بین مردم اندیمشک بود، ادامه داد: پویش نذر خون هر ۶ ماه یک بار از سوی گروه جهادی سفیران مهربانی در شهرستان‌های اندیمشک و دزفول با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون انجام می‌شود.

مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی اندیمشک گفت: در دین ما به ایثار و انفاق تاکید ویژه شده است، ماه محرم فرصت بسیار خوبی برای تقویت این روحیه بخشش و فداکاری است و چه خوب است که مردم با توجه به شرایط کشور که کرونا جولان می‌دهد در ماه محرم و صفر به ویژه در روز تاسوعا و عاشورا به یاد سالار شهیدان و یارانش با اهدای خون سلامتی بیماران نیازمند را فراهم آورند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.