توزیع ۲ هزار کارت هدیه و ۹۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خوزستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان از توزیع ۲ هزار کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و ۹۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار یونس زبیدی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: این سازمان از ماه‌های گذشته فعالیت خود را برای خدمت به مناطق محروم در زمینه تعمیر و بازسازی منازل و همچنین جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه آغاز کرده و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به توزیع ۲ هزار کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و پخت و توزیع ۹۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خوزستان افزود: همچنین  پخت نان و توزیع آرد، توزیع ۴۰۰ هزار ماسک، الکل و مواد ضد عفونی مدارس و معابر در سطح استان انجام شده است.

سرهنگ پاسدار زبیدی برپایی ۷۰ ایستگاه سلامت و صلواتی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی، نذر ۸۰۰ راس گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان، نذر خون از سوی پاسداران و بسیجیان را از جمله اقدامات انجام شده در قالب طرح شهید سلیمانی عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خوزستان اعزام گروه‌های جهادی جهت تعمیر و بازسازی منازل محروم سطح استان و بخصوص کلانشهر اهواز، توزیع برخی وسایل زندگی شامل، بخاری، آبگرمکن، یخچال و کاشت نهال در مناطق هدف را از دیگر  خدمات انجام شده  برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه و محرومان استان برشمرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.