معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در هفته بسیج یک هزار و ۵۳ برنامه با رویکرد خدمت رسانی، محرومیت زدایی و کمک‌های مومنانه اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد، گفت: یک هزار و ۵۳ برنامه با رویکرد خدمت رسانی، محرومیت زدایی و کمک‌های مومنانه برگزار می‌شود.

او افزود: در سطح کشور برای تهیه و اهدای ۳۰ هزار جهیزیه و ۷۰۰ هزار بسته کمک‌های مومنانه برنامه ریزی شده که سهم خوزستان ۱۱۲ هزار بسته خواهد بود، همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح استان به دانش آموزان نیازمند در نقاط مختلف اهدا می‌شود.

سرهنگ حاجتی به توزیع یک میلیون ماسک در سطح خوزستان با ۵۰ درصد قیمت موجود در بازار اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین مقرر شده به منظور مبارزه با کرونا گروه‌های امدادی شامل؛ یک پزشک، تعدادی پرستار و ۱۰ امدادگر با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان و با هماهنگی با وزیر بهداشت با کادر درمان و پزشکی همکاری خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به تشکیل و آغاز به کار قرارگاهی با عنوان خاتم الانبیا (ص) با هدف عارضه یابی و کمک به حل مشکلات واحد‌های صنعتی سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین قرارگاه شهید سجادی برای امنیت قضایی تشکیل شده است، ضمن اینکه قرارگاه امام حسن (ع) اقدام به توزیع بیش از ۱۱۲ هزار بسته‌های مومنانه می‌کند.

او اهدای کارت‌های هدیه، تامین گوشت گرم و سرد و محرومیت زدایی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان و تصریح کرد: تعمیر و بهسازی ۱۵۰ منزل نیازمندان در منطقه منبع آب شامل؛ ایزوگام و زیباسازی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیون تومان انجام خواهد شد و با تفاهم نامه‌ای که با شرکت فولاد منعقد شده است، ۲۰۰ منزل محروم را نیز تعمیر خواهیم کرد.

سرهنگ حاجتی معرفی زنان خانه دار ساکن مناطق محروم برای راه اندازی کسب و کار‌های کوچک خانگی، آزادسازی ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد، احیای ۸ هزار و ۷۰۰ کارگاه تولیدی، نمایش اقتدار بسیج همزمان اب ۵ آذرماه امسال و اهدای ۲ هزار واحد اهدا خون را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد، ضمن اینکه به هر پایگاه مقاومت بسیج دستور "هر پایگاه یک خدمت" ابلاغ شده که در قالب آن پایگاه‌های بسیج که توانایی هر نوع خدمات رسانی در زمینه‌های مختلف را دارند، اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.