فرماندار اندیمشک گفت: برای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت هفته بسیج باید اداره‌های شهرستان مشارکت و همکاری داشته باشند.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت هفته بسیج باید با مشارکت و همکاری اداره‌ها به دلیل تداوم بیماری کرونا در شهرستان اجرایی شود.

او با اشاره به اهمیت بزرگداشت حماسه مردم این شهرستان در ۴ آذر ۱۳۶۵ و بزرگداشت روز بسیج مستضعفان بیان داشت: زحمات دستگاه‌های مختلف در همه مراسم‌ها و برنامه‌ها به ویژه شیوع بیماری کرونا از ابتدا تاکنون جای قدردانی دارد.

جهانگیری اظهار داشت: با توجه به اینکه در جلسه ستاد کرونا اعلام شده که برگزاری هر مراسمی که باعث تجمع شود ممنوع است، برنامه‌ها می‌توانند به شکل‌های مختلف دیگری مثل نورافشانی برگزار شوند، همچنین در پی توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، لازم است اقدامات مناسبی از سوی مسئولان اداره ها، دستگاه‌ها و سایر نهاد‌ها انجام شود.

فرماندار اندیمشک در پایان به ارائه پیشنهاد‌ها در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های روز ۱۳ آبان، هفته بسیج و روز ۴ آذر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی پرداخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.