مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) شهرستان باوی گفت: تعدادی کارت هدیه به نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت این شهرستان اهدا شد.

سید علی آلبوشوکه مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) شهرستان باوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تامین مایحتاج نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از دغدغه‌های همیشگی گروه‌های جهادی است و این مهم با همت و همکاری خیرین و نیکوکاران میسر می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و آسیب شیوع بیماری کرونا ویروس بر کسب و کارها، تامین نیاز‌های خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند در قالب توزیع بسته‌های موادغذایی، بهداشتی و فرهنگی و اهدای کمک‌های نقدی را بیش از پیش مهم شد.

اهدای کارت هدیه به نیازمندان شهرستان باوی

آلبوشوکه اظهار داشت: به همین منظور با کمک خیرین و نیکوکاران و اعضای گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) شهرستان باوی، تعدادی کارت هدیه به مبلغ یک میلیون ریال تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد تا از این طریق لبخند رضایت و شادکانی بر لبان اقشار کم درآمد و بی بضاعت بنشیند.

مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) شهرستان باوی تصریح کرد: همچنین همزمان با شب یلدا و میلاد با سعادت حضرت زینب (س) نیز، بسته‌هایی حاوی میوه و شیرینی نیز بین نیازمندان توزیع شده است و امیدواریم با همراهی و حمایت خیرین بتوانیم خدمت به اقشار کم درآمد و تامین نیاز‌های ضروری زندگی ادامه دهیم.

اهدای کارت هدیه به نیازمندان شهرستان باوی

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.