مدیرکل انتقال خون خوزستان گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان فعال و آماده خونگیری از مردم و عزاداران حسینی هستند.

علی فیضی، مدیرکل انتقال خون خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای پویش نذر خون حسینی همزمان با آغاز ماه محرم در استان گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان فعال و آماده خونگیری از مردم و عزاداران حسینی هستند.

او با بیان اینکه بر این اساس، پایگاه اهدای خون در شهر‌های آبادان – دزفول – بهبهان – مسجدسلیمان –ایذه- شوشتر- اندیمشک فعال هستند، افزود: شهروندان اهوازی نیز می‌توانند به  ساختمان شماره ۱ پایگاه مرکزی –چهارشیر- بلوارپاسداران –جنب شهرداری منطقه ۷ و ساختمان شماره ۲ پایگاه امانیه –جنب بیمارستان رازی  در ساعات کاری در روز‌های ۲۶ و ۲۷ و ۲۸  مردادماه از ۸ صبح الی ۲۱  به منظور اهدای خون مراجعه کنند.

فیضی تصریح کرد: طرح بزرگ نذر خون حسینی با رویکرد استفاده صحیح از ظرفیت فرهنگی مردم و به منظور پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

مدیرکل انتقال خون خوزستان اظهار داشت: اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه وتامین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند که از آن‌ها انتظار داریم با اهدای خون در این ایام یاری رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

این مقام مسئول  ضمن دعوت اهدا کنندگان خون برای شرکت در پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین بیان کرد: نذرخون از تاسوعا تا اربعین حسینی ادامه داشته واهدا کنندگان فقط به تاسوعا و عاشورا اکتفا نکنند.

فیضی در پایان گفت: سامانه نوبت دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir در دسترس است تاداوطلبان اهدای خون با اخذ نوبت در ساعاتی که مراکز خلوت‌تر است مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.