نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

آزادگان سرمایه عظیمی برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والا مقام هستند که در طول سال‌های دفاع مقدس با ایثار و ایستادگی در دوران اسارت، به عنوان الگوی مقاومتِ کشور با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی دفاع کردند.

۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت این غرورآفرین به میهن اسلامی، به عنوان روزی بزرگ و ماندگار در دفتر زرین و پر از افتخار و حماسه ثبت شده است.

بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏‌های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار علیهم السلام و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

امیدواریم دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگری و آزادگان عزیز به کار گیرد و در دوران پس از بیماری همه گیر کرونا بتوانیم به بهترین وجه از دلاوران آزاده و سرفراز قدردانی کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان؛ سلامتی و توفیق این عزیزان در تمام مراحل زندگی و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

در پایان جا دارد یاد کنیم از آزاده شهید محمد شهسواری دلیرمرد خطه کهنوج که با شجاعت مثال زدنی در بندِ دژخیمان بعثی مرگ بر صدام ضد اسلام سر داد که سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این رابطه بیان داشت: ما افتخار میکنیم که شهسواری از ماست.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار