رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان از جذب و پذیرش معلم از مسیری غیر از دانشگاه فرهنگیان به شدت انتقاد و خواستار توقف این روند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام توان، رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان در بیست وهشتمین جلسه روسای دانشگاه‌های فرهنگیان استان‌ها با هیئت رئیسه سازمان مرکزی با موضوع اقدامات انجام شده و چالش‌های پیش رو برای بازگشایی دانشگاه در مهر ۱۴۰۰، گفت: اجرایی نشدن همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ظلم بزرگی به دانشگاه و آموزش و پرورش است.

او در این جلسه که به صورت مجازی برگزار شد، از مسیر پذیرش معلم غیر از دانشگاه فرهنگیان به شدت انتقاد کرد و افزود: جذب فله‌ای معلم بایستی متوقف شود.

حجت الاسلام توان با اشاره به پیگیری هیئت رئیسه برای جبران کمبود بودجه ۴۵ درصد حقوق دانشجویان، گفت: این امر بهتر است از طریق مجلس شورای اسلامی اقدام و برای اختصاص سرانه رفاهی دانشگاه انجام شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان بیان کرد: خواستار این هستیم که زمینی ۶۳ هکتاری به دانشگاه اختصاص و برای احداث متمرکز پردیس‌های دانشگاه اعتباری عمرانی تخصیص داده شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.