سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرگ ۲۲ کرمانی دیگر دراثر ابتلا به ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی زاده سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شبانه روزگذشته ۲۲ نفراز بیماران مبتلا به ویروس کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری بودند، دارفانی را وداع گفتند.

او افزود: دراین مدت ۲۴۹ بیمار جدید به مجموع بستری شدگان کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان افزوده شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: هم اکنون هزار و ۱۴۴ نفر دربیمارستان‌های استان کرمان به سبب ابتلا به ویروس کرونا بستری و تحت درمان هستند.

شفیعی بیان کرد: از این تعداد ۶۶۷ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۰۶ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۴۰ نفر در بیمارستان‌های وابسته به دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۷۲ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بم و ۵۹ نفر نیز درمجموعه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۳ هزار و ۸۱۲ نفر درمجموع استان کرمان، بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

او تاکید کرد: ازابتدای شیوع این ویروس ۳۱ هزار و ۳۸۱ نفر در مجموع استان کرمان بستری و از خدمات درمانی بیمارستانی استفاده کردند.

او با اشاره به ادامه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان کرمان گفت: ۵۴۴ هزار و ۶۲۷ نفر دوز واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند و ۱۰۹ هزار و ۱۰۵ نفر نیز دوزدوم واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.