رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز خبر داد:

بخش ICU بیمارستان امام اهواز پُر شد/ ظرفیت سازی برای پذیرش بیماران جدید

قنبران گفت: با توجه به تکمیل بخش ICU کرونا بیمارستان امام خمینی (ره)، بخش ارتوپدی را برای پذیرش بیماران اختصاص داده ایم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا قنبران رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در خوزستان طی هفته‌های اخیر، همه تخت‌های بخش ICU کرونایی بیمارستان پُر شد و امکان پذیرش و بستری بیماران جدید را نداشتیم.

او با اشاره به ظرفیت سازی برای پذیرش بیماران بدحال و نیازمند بستری در بیمارستان، اظهار داشت: پیش از این افزایش ظرفیت، ۶ بخش بستری شامل؛ فک و صورت، گوش حلق و بینی، پوست، عفونی، ریه و نفرولوژی در این بیمارستان با ظرفیت ۱۲۵ تخت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده بود.

قنبران به انتقال بیماران بخش ارتوپدی به بخش دیگری از بیمارستان امام تصریح کرد: علاوه بر این، در بخش مگا ICU بیمارستان نیز که با توجه به نیاز استان خوزستان یک ماه پیش وارد چرخه ارائه خدمات شد، ۳۶ تخت مراقبت‌های ویژه به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز بیان داشت: در تخت‌های ICU به شدت تحت فشار هستیم و بیش از ۱۰ روز است که همه تخت‌های ICU کرونای این بیمارستان پر شده، البته طرح‌هایی برای افزایش ظرفیت تخت‌های ICU با هماهنگی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال بررسی است که در صورت نهایی شدن، به سرعت اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار