بخش سوم بیماران کرونایی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر راه اندازی شد

رییس بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر از راه اندازی سومین بخش بیماران کرونایی این مرکز درمانی با ظرفیت ۲۲ تخت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر امیرپور رییس بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر گفت: همزمان با پیک پنجم کرونا و با توجه به افزایش ناگهانی تعداد مراجعه کنندگان مبتلا به کووید۱۹ و تکمیل ظرفیت بخش‌های کرونا، نیاز به افزایش تعداد بخش‌های تنفسی احساس می‌شد.

او افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر با عنایت به رسالت خویش و یرای افزایش پوشش خدمات سلامت به مردم، با حمایت پتروشیمی‌های منطقه و با صرف مبلغی بالغ بر ۱۲میلیارد ریال، اقدام به تجهیز و راه‌اندازی بخش سوم کرونا با ظرفیت ۲۲ تخت کرد.

امیرپور بیان کرد افزود: ظرفیت بیمارستان در حال حاضر برای خدمات به بیماران مبتلا به کرونا، ۷۶ تخت عادی و ۶ تخت ویژه است.

رییس بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر تاکید کرد: این بیمارستان با وجود تگنا‌های موجود از جمله انجام اقدامات دیر هنگام و وفا نکردن به عهد نسبت به انجام تعهدات از سوی بعضی مسوولان، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون به بیش از ۷ هزار و ۵۷۸ بیمار کرونایی خدمات بهداشتی درمانی ارایه داده است که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۲ نفر در بخش‌های کرونا بستری شده‌اند و حدود ۶۲ درصد افراد بستری‌شده، از بیماران غیر شرکتی بوده‌اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار