پیام خداحافظی روملو لوکاکو از هواداران اینتر میلان با واکنش‌های تمسخر آمیز هواداران این تیم ایتالیایی همراه شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روملو لوکا به تازگی با قراردادی به ارزش ۱۱۵ میلیون یورو به چلسی پیوست. پیام خداحافظی این بازیکن بلژیکی از هواداران اینتر میلان با تمسخر هواداران نراتزوری همراه شده است.  

لوکاکو در پیام خداحافظی خود ابراز امیدواری کرده بود که هواداران تصمیم او برای پیوستن به چلسی را درک کنند و اعلام کرد که برای همیشه هوادار اینتر میلان خواهد ماند.  

با این حال هواداران اینتر میلان تحت تاثیر این پیام قرار نگرفتند و به تمسخر او پرداختند.  

برخی از هواداران تیم ایتالیایی لوکاکو را متهم کردند که در شرایطی که باشگاه ایتالیایی در شرایط مالی بدی قرار دارد، او فقط به دنبال پول است.

یکی از هواداران اینتر میلان در واکنش به پیام خداحافظی لوکاکو، خطاب به این بازیکن نوشت: "بابت این ۲ سال متشکریم، اما این پیام را باید حداقل یک ثانیه قبل از رفتن به چلسی منتشر می‌کردی. "

یکی دیگر از هواداران در این باره نوشت: "پیام خداحافظی لوکاکو مانند پیام از طرف دوست سابقی است که شماره او را پاک کردید!"

با توجه به این که لوکاکو در لیگ برتر روند خوبی نداشت و پس از حضور در اینتر میلان به دوران اوج خود بازگشت، یکی از هواداران اینتر میلان در توئیتی کنایه آمیز خطاب به لوکاکو نوشت:  "ما حتی بدون شما همیشه اینتر میلان خواهیم بود، اما حالا باید ببینیم آیا شما بدون ما لوکاکو هستید یا خیر."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار