آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ابتدای هفته آینده انجام می‌شود.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی جعفری دیزگانی سرپرست روابط عمومی از واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز گچساران خبر داد.

او با اشاره به واکسیناسیون خانواده بزرگ نفت و گاز گچساران اظهار کرد: با پیگیری مسئولان این شرکت و هماهنگی‌های لازم با بهداشت و درمان صنعت نفت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، در خصوص واکسیناسیون، از اوایل هفته آینده در سالن بیمارستان نفت طرح تزریق واکسن به صورت عمومی برای کارکنان اجرایی می‌شود.

سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران افزود: بی‌شک با اجرای این طرح ضمن حفظ و صیانت از با ارزش‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه‌های صنعت نفت که همان نیروهای انسانی است، ارائه خدمت در جهت توسعه پایدار و تولید صیانتی با آرامش بیشتری انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: هماهنگی و همکاری لازم در شهر‌های حوزه فعالیت این شرکت در استان‌های خوزستان و بوشهر انجام شده و با همراهی مسئولان محلی، واکسیناسیون همکاران شاغل و خانواده‌های آنان طبق برنامه‌های وزارت بهداشت در حال انجام است.

جعفری دیزگانی تصریح کرد: واکسیناسیون به معنای پایان اجرای شیوه نامه ها نیست و همکاران نباید فکر کنند، پس از انجام این طرح شرایط عادی می‌شود، چرا که به هیچ عنوان این گونه نیست، شیوه نامه‌های بهداشتی، از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و تردد‌های غیرضروری همچنان باید ادامه داشته باشد.

سرپرست روابط عمومی در پایان از تلاش و پیگیری‌های مدیر عامل شرکت، رئیس بهداشت درمان صنعت نفت، مدیر و مسئولان شبکه‌های بهداشت شهرستان‌های حوزه عملیاتی شرکت، اداره HSE نفت و کلیه کسانی که در تسریع اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان همکاری لازم را انجام دادند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار