جانشین قرارگاه امنیتی اجتماعی شهید برونسی از تجهیز ۹۰ نقطه در حاشیه شهر مشهد برای واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی غفورپور جانشین قرارگاه امنیتی اجتماعی شهید برونسی گفت: در حال گذراندن پیک کرونا در کشور و مشهد هستیم و متاسفانه آمار ابتلا و تلفات به دلایل مختلف افزایش داشته و یکی از راهکارها، واکسیناسیون است و با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی و علوم پزشکی قرار شد ظرفیت جامعه بسیج پزشکی پای کار بیاید.

او افزود: مردم حاشیه شهر مشهد از این نظر باید مورد توجه باشند و تمهیدات خوبی اندیشیده شده و سن واکسیناسیون در حاشیه شهر پائین آورده شده، زیرا تراکم و مشاغل خاص در حاشیه شهر را شاهد هستیم و از ۴۰ سال به بالا بحث واکسیناسیون حاشیه شهر آغاز شده است.

جانشین قرارگاه امنیتی اجتماعی شهید برونسی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در این حوزه بیان کرد: چند مسجد به صورت نمونه در حاشیه شهر مشهد پای کار آمده و این تعداد در روز‌های آینده به ۹۰ مورد می‌رسد.

غفورپور بیان کرد: این واکسیناسیون براساس دستورالعمل های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت در حاشیه شهر مشهد آغاز شده است. طرح شهید سلیمانی نیز در این مناطق دنبال شده و در پیک سوم آمار ابتلا بسیار کاهش یافت و قرار شد دوباره این طرح در دستور کار قرار گیرد. طرح شهید سلیمانی اساسش بیماریابی و کمک به قرنطینه و تذکر به اصناف و محلات بود.

او تصریح کرد: امیدواریم با حداقل هزینه از این طرح عبور کنیم و طرح واکسیناسیون فعلا در حاشیه شهر مشهد آغاز شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.