همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک، واکسیناسیون جامعه کارگری و کارمندی بخش صنعت خراسان رضوی روز پنجشنبه در آئینی با حضور مدیران در سالن ورزشی شهرک صنعتی توس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری تشکل‌های بخش خصوصی و انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی و شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی در استان از امروز واکسیناسیون جامعه کارگری در سطح هشت شهرک صنعتی استان آغاز می‌شود.

او افزود: همه کارکنان و کارگران مستقر در هشت شهرک صنعتی اطراف مشهد در خراسان رضوی و واحد‌های تولیدی خارج از شهرک‌ها در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  ادامه داد: این مهم با تلاش و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به ویژه شبکه‌های بهداشت و درمان آغاز شده است و در این طرح گروه سنی ۶۰ سال و کمتر از آن که در واحد‌های تولیدی مشغول به فعالیت هستند می‌توانند زیر پوشش طرح واکسیناسیون قرار گیرند.

بهرامی زاده بیان کرد: این واکسیناسیون با اولویت کارکنان واحد‌های تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی در یک برنامه زمان بندی مدون آغاز می‌شود و به مرور به واحد‌های صنعتی و رده‌های سنتی جامعه کارگری تسری می‌یابد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.