زاده رحمانی با اشاره به اینکه مطالبه نانوایان مطالبه به حقی است، گفت: نانوایان حق ندارند خودسرانه قیمت نان را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  زاده رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: مطالبه نانوایان مطالبه به حقی است چرا که از سال گذشته تاکنون دستمزد کارگران چهل درصد افزایش داشته و کارگری در نانوایی به خاطر اقیلم گرم یزد کاری سخت است و در کنار آن با افزایش قیمت آب، برق و گاز و خمیر مایه قیمت نان هم باید تغییر کند.

او ادامه داد: در مورد قیمت نان یه یک عدد رسیده ایم و در فرمول آنالیز شده است، ولی به تنهایی نباید تصمیم بگیریم و باید به تهران فرستاده شود و اکنون منتظر پاسخ تهران هستیم و با پاسخ تهران قیمت جدید به نانوایان ابلاغ می‌شود.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اضافه کرد: نانوایان حق خودسرانه افزایش قیمت نان را ندارند.

 جامعه ۶۰۰ نفری نانوایان استان یزد مانند دیگر اقشار جامعه با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو هستند که تمامی آن‌ها به مسئله ارتقای معیشت‌شان بازمی‌گردد و به‌دنبال این هستند که با حمایت‌های دولت و اتحادیه میزانی از مشکلات خود را کمتر کنند. افزایش هزینه‌های آب، برق، گاز در مقابل ثبات قیمت نان از جمله مهم‌ترین مشکل نانوایان در سال‌های اخیر است.  

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
اولا اگر قرار است همه تصمیمات در تهران گرفته شود پس در استانداری وفرمانداری رو ببندید و نه خودتون رو معطل کنید و نه مردم را
ثانیا
در مورد کیفیت نداشتن نان به چه نتیجه ای رسیدید؟
چند سال است نان را گران می کنید به بهانه افزایش کیفیت نان ولی کمتر از دو هفته باز همان آش و همان کاسه و بعد از گرانی هم به هیچکس توجه نمی کنید؟
نانوا در برابر پول نان ضامن است حق الناس است نمی شود که پول نان رو کامل بگیرند بعد نان سوختخ تحویل بدهند بگویند برشته!! والله حق الناس و حرام است
نان سوخته را به اسم نان برشته به مردم می دهند نباید رسیدگی شود؟