ملت یزدی گفت: در حال حاضر هیچ قیمت مصوبی از گرانی نان در استان یزد اعلام نشده است و با گرانفروشان برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین ملت یزدی مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان استان یزد گفت: با وجود درخواست‌های متعدد نانوایان یزدی مبنی بر افزایش قیمت نان، در حال حاضر هیچ افزایش نرخی نداشته‌ایم و موج شایعات ایجاد شده در این خصوص به دنبال گرانی نان در تهران منتشر شده است.

او افزود: در خواست‌های زیادی مبنی بر لزوم افزایش قیمت نان در یزد به استانداری، فرمانداری، سازمان صمت و دیگر مراجع ذیربط در استان با ارائه دلایل واضح  ارائه کرده‌ایم، ولی تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته و قیمت مصوبی در رابطه با گران شدن نان به اتحادیه اعلام نشده است.

ملت یزدی خاطرنشان کرد: در پنج سال گذشته هزینه‌های نیروی کار در نانوایی‌ها، آب، برق و دیگر موارد متاثر بر قیمت پخت نان افزایش داشته، اما قیمت نان متعاقب این هزینه‌ها هیچ افزایشی نداشته و مشکلات عدیده‌ای برای نانوایان ایجاد شده است.

او تاکید کرد: با توجه به این که هیچ قیمت مصوبی از گرانی نان تاکنون اعلام نشده، هرگونه اعمال گرانی در نانوایی‌ها تخلف محسوب و با آن برخورد می‌شود.

این مسئول در پایان نیز به قیمت هر قرص نان یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای اشاره و عنوان کرد: هر قرص نان یارانه‌ای از نوع تافتون ماشینی ۵۰۰ تومان، بربری ۸۰۰ تومان و لواش ۳۰۰ تومان است و برای نان نیمه یارانه‌ای نیز قیمت این نان‌ها به ترتیب ۵۵۰، ۱۰۰۰ و ۳۵۰ تومان است، همچنین هر قرص نان نیمه یارانه‌ای تافتون تنوری ۱۲۰۰ تومان و سنگک با حداقل وزن ۴۲۰ گرم برابر با ۱۳۰۰ تومان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۳۰ تير ۱۴۰۰
حالا اگر گرانی نان صحت هم ندارد مسئولان تلاش می کنند که نان گران شود که این خبر صحت پیدا کند نگران نباشید