سپهری گفت: نقش رسانه‌ها در دنیای امروز به واسطه هجمه‌های فرهنگی و اطلاعاتی دشمنان، دشوارتر از کار در بخش نظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  محمدعارف سپهری سرپرست فرماندهی مرزبانی کردستان  در نشست خبری به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اظهار داشت: اهمیت رسانه در دنیای کنونی که عصر تکنولوژی و به نوعی اتاق شیشه‌ای است، بسیار مهم بوده و به مراتب حساس‌تر و سنگین‌تر شده است.

سپهری با بیان اینکه اهمیت نقش رسانه در زمینه اطلاع رسانی به جامعه و بیان واقعیت‌ها بر کسی پوشیده نیست، افزود: رسانه‌ها باید تلاش کنند در جامعه نویدبخش بوده و امید را به مردم تزریق کنند.

او با بیان اینکه شما خبرنگاران در جبهه فرهنگی و اطلاع رسانی پیش قراول هستید، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در دنیایی که فضای مجازی جولان می‌دهد، اطلاعات صحیح را پایش کرده و به اطلاع مردم برساند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی کردستان یادآور شد: هجمه‌های سنگینی از اطراف کشور به ویژه دشمنان علیه ایران اسلامی وجود دارد، بنابراین در چنین فضایی نقش رسانه‌ها برای رفع توطئه‌ها و هجمه‌های خارجی بسیار مهم است.

سپهری بر لزوم افزایش امیدواری در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها در کنار بیان واقعیت‌ها و مشکلات موجود و انعکاس آن به مسوولان، باید راهکار ارائه دهند.

او با بیان اینکه خبرنگاران ضعف‌های دستگاه‌ها و مسوولان را بهتر می‌بینند، اضافه کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم مرزبانی را در زمینه اطلاع رسانی به مردم و افزایش توان نظارت بر مرز‌ها یاری دهند.

در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷، «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با نثار خون خویش در راه رسالت مقدس آگاهی بخشی، جانش را فدای زدودن غبار بی خبری از چهره حقایق کرد و در مزار شریف (حین انجام ماموریت خبری در افغانستان) به شهادت رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار