با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پروژه مجتمع آبرسانی برج اکرم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پروژه مجتمع آبرسانی برج اکرم به بهره برداری رسید، در این  پروژه ، ۴ روستا، هزار و ۶۳۰ خانوار به جمعیتی بالغ بر ۶هزار و ۵۳۹ نفر از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

سردار معروفی در ادامه گفت: تاکنون به ۳۵ روستا آبرسانی کردیم و در هفته دفاع مقدس نیز تنش آبی ۱۳ روستا رفع خواهد شد و از مردم می خواهیم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

همچنین سلطانی نژاد معاون فنی و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستا‌های عامریه، یوسف آباد زیرافراز، دهنوبهزادی و احمدیه گفت: پروژه آبرسانی دهستان برج اکرم شامل حفاری یک حلقه چاه، مخزن ذخیره و شبکه توزیع خط انتقال است که برای اجرای این طرح ۳ونیم میلیارد تومان هزینه شده است که ۳ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات عمرانی و ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین استفاده شده است و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

او بیان داشت: این پروژه با مشارکت و پیگیری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان و شرکت آب و فاضلاب استان انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین با اشاره به پروژه مجتمع آبرسانی نگین کویر فهرج گفت: این پروژه با اجرای ۹۰ کیلومتر و با پیشرفت ۶۰ درصد درحال انجام است و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد. وی همچنین بیان داشت: در شهرستان فهرج ۲۵ روستا فاقد شبکه است و نیز ۳۰ روستا در معرض تنش آبی قرار دارد.

او همچنین خاطرنشان کرد: روستا‌های که در معرض تنش آبی هستند با پروژه‌های کوتاه مدت پیگیر مشکلات آن‌ها هستیم که تا پایان تابستان سال آینده حل شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.