۲۸ پروژه آبرسانی با نام مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی در ۶ شهر استان کرمان امروز به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی ،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر به بم ۲۸ پروژه آبرسانی در استان کرمان را با نام‌مرد میدان شهید سلیمانی افتتاح کرد ، این ۲۸ پروژه همزمان در ۶ شهر استان کرمان به بهره برداری رسیدند.

سردار معروفی گفت : کرمان جزء چهار استانی است که به شدت مشکل آب آشامیدنی دارد و ۷۴۷ روستا در استان کرمان آب شرب پایدار ندارند و به همین دلیل حرکت جهادی در استان کرمان برای تامین آب روستا‌ها انجام شده است.

او با اشاره به این که سپاه از پارسال  تا الان۶۴ روستا را آب رسانی کرده است گفت: برای امسال پیش بینی ما در استان کرمان آبرسانی به ۲۴۴روستا در مناطق ریگان ، عنبرآباد و شهداد است.

سردار معروفی افزود: امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه ۲۸ روستا در ۶ شهرستان استان کرمان آب رسانی می شود این طرح ها در شهرستان‌های بم، عنبر آباد، راور، کوهبنان، فاریاب وشهر بابک با اعتبار هفت و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

او تصریح کرد: اولویت ما در استان کرمان فعال کردن قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی است که امیدواریم به نتیجه برسد و هر چه دولت برای تامین آب روستایی اعتبار در نظر بگیرد، سپاه هم به همان اندازه اعتبار می گذارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.