معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ١٩ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی و پرتردد در جهرم پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مجید ارجمند، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، گفت: موج پنجم کرونا و شیوع بالای آن سبب شده تا نظارت تیم‌های بازرسان بهداشت در راستای کنترل و پیشگیری از دامنه همه گیری بیماری چند برابر شود.

او بیان کرد: در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، ١٢۶٣ مورد بازدید در طول یک هفته گذشته در سطح شهرستان جهرم و مناطق تحت پوشش صورت پذیرفت که ١٩ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی و پرتردد به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم، تاکنون ۴٣٨۵ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف نیز در سطح شهرستان، کشف و معدوم شده است.

رضا رحمانیان، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی این دانشگاه گفت: بر اساس بازدید‌های انجام شده از ابتدای شیوع همه گیری ویروس کرونا، ٢٠۵٣١ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و دیگر اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

او افزود: از این تعداد ١۵۶٧٩ بازدید مربوط به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۴٨۵٢ بازدید مربوط به اماکن عمومی بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه بیان کرد: ١۵ تیم بازرسی بهداشت محیط در سطح شهرستان و مناطق تابعه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا بر فعالیت واحد‌های تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

رحمانیان در پایان گفت: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با شماره ١٩٠ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.