منابع خبری از ابتلای بیش از ۲۰ میلیون نفر به ویروس کووید-۱۹ در برزیل از ابتدای شیوع این همه‌گیری خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت برزیل با اعلام بیش از ۴۰ هزار مورد ابتلای جدید به ویروس کووید-۱۹ از گذشتن آمار کل مبتلایان در این کشور از مرز ۲۰ میلیون نفر خبر داد.

این نهاد برزیلی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ هزار و ۷۱۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کوید-۱۹ ثبت شده است. همچنین در این بازه زمانی هزار و ۱۷۵ مورد مرگ و میر ناشی از کرونا نیز گزارش شده است.

بنا بر اعلام رویترز، برزیل از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۰ میلیون و ۲۶ هزار و ۵۳۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹ را ثبت کرده است. در حال حاضر تعداد کل مرگ و میر‌های ناشی از این ویروس در برزیل ۵۵۹ هزار و ۶۰۷ نفر اعلام شد.

برزیل سومین کشور جهان پس از آمریکا و هند از نظر شیوع ویروس کرونا است و از نظر تعداد مرگ و میر رتبه دوم در جهان را داراست.

بنابراعلام سایت ورلد او میترز، تاکنون ۲۰۱ میلیون و ۸ هزار و ۸۲۶ مورد مبتلا به کرونا در سطح جهانی گزارش شده است که در این میان ۱۸۱ میلیون و ۱۵ هزار و ۵۵۰ نفر بهبود یافتند. این در حالی است که ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۲۴۵ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار