شنبدی گفت: هم اکنون ۱۷۵بیمار در مراکز درمانی ماهشهر بستری هستند و این وضعیت خدمت دهی را به سایر بیماران مختل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شنبدی رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت:  هم اکنون ۱۷۵بیمار در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند و این وضعیت خدمت دهی را به سایر بیماران مختل کرده است ضمن اینکه در شبانه روز گذشته یک نفر از بیماران بستری، جان خود را از دست داده است.

او افزود: عادی انگاری و رعایت نکردن اصول بهداشتی وضع شیوع ویروس کرونا را در ماهشهر به مرحله بسیار خطرناکی رسانده است به طوری که با انفجار کرونا در این شهرستان مواجهیم.

شنبدی ادامه داد: مراجعه بیماران به مراکز تست کرونا در شهرستان به نحو بی سابقه‌ای افزایش یافته و تست ۶۰ درصد از مراجعین به این مراکز مثبت است که جای نگرانی بسیار است و گونه‌ی کرونای موسوم به دلتا بسیار سرکش و مهاجم است و سرایت آن بسیار شدیدتر از گونه‌های قبلی است از همشهریان عزیز درخواست می‌کنم در منازل خود بمانند و جز به هنگام ضرورت از منزل خارج نشوند و در این صورت زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از اکیدا از یاد نبرند.

رییس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا در ماهشهر در حال انجام است از گروه‌های سنی اعلام شده (۴۳ سال به بالا) درخواست می‌کنم جهت دریافت واکسن خود به مراکز در نظر گرفته در شهرستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.