فرمانده انتظامی مانه و سملقان از پلمب ۳ باغ تالار عروسی متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ مهدی مهران فر فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: طرح نظارت پلیس بر تالار‌ها با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ مهران فر افزود: در طی انجام این طرح، ۳ باغ تالار عروسی  مانه و سملقان که ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی لازم را رعایت نکرده بودند برابر دستورالعمل صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمپ شدند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده این بیماری و احتمال انتشار آن بین مردم نظارت‌های همگانی پلیس در این خصوص با جدیت پیگیری می‌شود و پلیس بر اجرای دقیق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و آمادگی اعمال محدودیت‌های بیشتر اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
هر چقدر هم کرونا شدید بشه باز این مردم دست بردار مهمونی ها ودور همی ها نمیشن.!!واقعا تاسف اوره باید حتما یکی از خودشون و خانواده اشون مبتلا شن تا درک کنن این وضعیت رو