معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از عودت ۲۱ هزار و ۱۶۴ دستگاه خودروی غیربومی از شهر‌های استان در اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ سجاد نامورمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۳۷۳ هزار و ۱۹۰ مورد تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه در این میان ۹ هزار و ۳۱۱ مورد از تردد‌ها مربوط به خودرو‌های متخلف بوده است افزود: در این بازه زمانی از ۴ هزار و ۹۲۹ صنف مختلف در سطح استان بازدید شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این مدت ۳ هزار و ۹۰۹ مورد تذکر و ۸۷ صنف متخلف نیز پلمب شده اند افزود:  ۵۸ هزار و ۶۲۴ مورد تذکر لسانی نیز داده شده است.

سرهنگ نامور با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ هزار و ۱۶۴ دستگاه خودروی غیربومی در راستای اجرای طرح محدودیت‌های تردد به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از شهر‌های خراسان شمالی عودت شده اند  افزود: در این مدت ۲۳ هزار و ۵۳۳ مورد قبض جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۴۱ مورد قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۴۱ مورد قبض جریمه یک میلیون تومانی بر متخلفان صادر شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.