فرماندار زرند از پیگیری جذب اعتبارات فرا شهرستانی و استانی در قالب اعتبارات ویژه ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند در تشریح سفر یک روزه خود به تهران از  پیگیری جذب اعتبارات فرا شهرستانی و استانی در قالب اعتبارات ویژه ملی در دیدار با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد و گفت: این دیدار با همراهی عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس بوده است.

او گفت: نوسازی و توسعه راه‌های روستایی در این شهرستان اولویت دستگاه‌های اجرایی در بخش عمران روستایی است که در دیدار با امانی رئیس سازمان راهداری کشور جهت تخصیص اعتبارات ملی در این خصوص قول مساعد داده شد.

صادق زاده تصریح کرد: از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری برنامه ریزی‌های مناسبی با تخصیص بالای ۲۵ میلیارد تومانی در زمینه توسعه، بهسازی، زیرسازی، آسفالت ریزی و نگهداری محور‌های روستایی انجام شده است.

او تاکید کرد: نوسازی راه‌های روستایی، موجب کاهش مشکلات تردد روستاییان خواهد شد.

او افزود: طی نشست هم‌اندیشی با حضور شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور  وضعیت اعتبارات راه‌های روستایی زرند مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.