مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: سیل در منطقه الموت خسارت‌های زیادی به تاسیسات زیر بنایی، راه‌ها و بخش کشاورزی وارد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: از اوایل هفته در سطح استان شاهد بارش باران بودیم که بیشترین آن دیروز رخ داد و براثر جاری شدن سیل خسارت‌های زیادی به تاسیسات زیر بنایی، چون برق، گاز و تلفن و همچنین راه‌ها و بخش کشاورزی وارد شده است.

او اضافه کرد: برق عمده روستا‌ها به جز روستا‌های کوشکدشت و یارفی وصل شده است و اکیپ‌های گازو تلفن هم در منطقه حضور دارند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران، سیل در آوج و الموت ۴ فوتی و ۴ مفقودی داشته است و نیرو‌های هلال احمر برای پیداکردن افراد مفقود شده در این مناطق حضور یافته اند.

مهدیخانی گفت:تیم‌های ارزیاب در منطقه آوج برای برآورد خسارت حضور یافته اند و این تیم‌ها در منطقه الموت هم برای بررسی میزان خسارت‌ها حضور خواهند یافت.


بیشتر بخوانید

به گفته مهدیخانی، پرداخت خسارت به مردم در بخش‌های مختلف از طریق بیمه و مدیریت بحران پیگیری می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران افزود: با توجه به احتمال وجود بارش‌ها تا روز چهارشنبه، هم استانی‌ها از تردد در مناطق کوهستانی و به ویژه مسیر رودخانه‌ها حضور نداشته باشند چرا که احتمال سیل وجود دارد.

 

انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.