مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: واکسیناسیون معلمان و مجموعه اداری آموزش و پرورش این شهرستان در ۲ ناحیه شهری و روستایی شروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امین قلندرزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ افزود: عملیات واکسیناسیون معلمان، فرهنگیان و مجموعه اداری آموزش و پرورش در ۲ پایگاه شامل شهر کشاورز برای بخش روستایی و شهر شاهین دژ برای معلمان شهری از امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ معلم در بخش روستایی و حدود هزار و ۴۰۰ معلم منماطق شهری پیش بینی شده است که نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ با بیان اینکه واکسن‌های "سینوفارم" و "کوو برکت" برای تزریق معلمان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با دریافت دز دوم واکسن کرونا توسط فرهنگیان در شهریورماه سال جاری زمینه بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم می‌شود.

قلندرزاده، با اشاره به استقبال خوب شهروندان نسبت به تزریق واکسن کرونا، بیان کرد: تمام محموله واکسن‌های اختصاص یافته به این شهرستان در بازه زمانی سه روزه به اتمام رسیده و امیدوارم این روند تا پایان گروه‌های هدف ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: در شهرستان شاهین‌‍دژ سه پایگاه تجمیعی شامل مرکز جامع سلامت شهری شماره ۲، مرکز جامع سلامت "محمودآباد" و مرکز جامع سلامت "کشاورز" همه روزه آماده ارایه خدمات واکسیناسیون و ایمن سازی هستند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.