۴۵ هزار نفر واکسن دریافت کردند گزارش دارد در اجرای طرح واکسیناسیون گروه‌های مختلف بیش از ۴۵ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان خوی تزریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دکتر احسان اکبری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی از تامین واکسن مورد نیاز شهرستان هم خبر داد و گفت: برای واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی و هدف با راه اندازی ۲ کیت دیگر برای واکسیناسیون فرهنگیان شمار کیت‌های فعال واکسیناسیون در این شهرستان به ۱۴ کیت افزایش یافت.

وی افزود: براساس سند ملی واکسیناسیون از آغاز این طرح بیش از ۴۵ هزار نفر در شهرستان خوی در گروه‌های سنی بالای ۵۵ سال با تزریق واکسن در مقابل بیماری کرونا ایمن شدند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی تصریح کرد: خبرنگاران، رانندگان تاکسی ومشاغل حمل و نقل، کارکنان بانک‌ها هم در اولویت واکسیناسیون در شهرستان قرار دارند.

در ادامه نظر علیلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی از ایجاد دوکیت واکسیناسیون در مرکز تجمیعی مدرسه شاهد تربیت خوی برای واکسیناسیون فرهنگیان خبر داد و گفت: از انجائیکه به احتمال زیاد از اول مهر مدارس بصورت حضوری دایر خواهد شد لذا عملیات واکسیناسیون معلمان در این راستا در شهرستان خوی هم آغاز شده است.

وی جمعیت هدف فرهنگیان برای واکسیناسیون در شهرستان خوی را بیش از ۴ هزار ۵۰۰ نفر اعلام و تصریح کرد: از آغاز طرح واکسیناسلون فرهنگیان بیش از ۸۰۰ فرهنگی و معلم در این شهرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی مدت ثبت نام و تزریق واکسن فرهنگیان در خوی را ۱۰ اعلام و تصریح کرد: برای تزرق واکسن به فرهنگیان در این بازه زمانی هیچ محدویتی وجود نداردو مرکز تجمعی فرهنگیان آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و معلمان است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.