سلیمان‌زاده گفت: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مرداد پرداخت خواهدشد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش اظهار کرد: با پیگیری وزیر آموزش و پرورش و موافقت آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام «فوق العاده ویژه معلمان» در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه التفاوت آن از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مرداد، پرداخت خواهد شد.

سلیمان‌زاده افزود: پیش از این فوق العاده ویژه معلمان تحت عنوان «رتبه بندی» پرداخت می‌شد و از این پس براساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.

او علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و افزود: با پیگیری‌های مجدانه‌ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر محترم صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت‌ها مرتفع و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
با سلام.در جلسه نوبخت و نمایندگان معلمان مقررشد ک از ۲۱تا۲۷درصد فوق العاده ویژه ب تمامی فرهنگیان تعلق بگیرد.ولی دیروز احکام معلمان صادرشد و ۲۰تا۲۴درصد بود.نمیدانم وزیر آموزش وپرورش و الله یار چه کدورت و دشمنی با معلمان دارند ک دلشون نمیخواد چندرغاز اضاف بشه.لطفا پیگیر باشید علت را.باتشکر از شما رسانه گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
با سلام
نزدیک چندماه هست که در بوق کرده اند که آی فوق العاده ویژه فرهنگیان و رتبه بندی و ....
ولی الان فقط حکم فوق العاده ویژه را زدن که بین دویست تا سیصدهزار تومان اضافه شده و از رتبه بندی که اصلا خبری نیست و حرفش زده میشه فقط!
احکام فوق العاده کارمندان ارگان های دیگر چندساله زوه شده اونم ۵۰ درصد افزایش درخالی که برای معلمان کلا شده سی تا سی و پنج درصد اونم الان تازه!اجحاف و ظلم در حق معلم تا چه حد آخه؟!