به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب با عناوینی، چون افزایش اعتماد به نفس در یک روز، به سرعت ثروتمند شوید و... آغاز میشوند.
صحبت از کتابهایی است که این روزها سهم چشمگیری در بازار نشر دارند. کتابهایی که به قلم نویسندگانی است که نه تنها روانشناس نیستند، بلکه نوشتهها و منابع آن مبتنی بر پژوهشهای علمی نیست. کتابهای روانشناسی زرد.
کتابهایی که با تاثیرات کوتاه مدت، تصویری غلط از روانشناسی را به مخاطب نشان میدهد. آثاری که کسب درآمد بالا، هدف مهمی است که در پس انتشار آنها نهفته است.
انتهای پیام/