احمدی بلوطکی گفت: رعایت نکات بهداشتی در ادارات و بانک‌های اهواز از ۹۰ درصد به کمتر از ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به کاهش رعایت نکات بهداشتی در اهواز گفت: وضعیت شیوع کرونا ویروس متفاوت بوده و میزان مراجعه مردم به مراکز خصوصی بالاتر رفته، از طرفی میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز کاهش یافته و در بانک‌ها از ۹۵ درصد به کمتر از ۷۰ درصد رسیده است.

او افزود: رعایت اصول بهداشتی در غرب اهواز ۵۰ درصد بوده در حالی که  ۲ ماه پیش، بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد بود که در حال حاضر میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای نیز ۳۰ درصد است.

احمدی بلوطکی تصریح کرد: کاهش نکات بهداشتی همزمان با برگزاری تجمع‌ها، مسافرت‌ها، گرمای هوا و حضور در محیط‌های بسته موجب این شرایط شد، بنابراین امیدواریم این وضعیت به گونه‌ای مدیریت شود که درگیر موج دیگری نشویم.

 رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: حداقل ۲ الی ۳ سال دیگر با کرونا زندگی می‌کنیم که اگر قرار باشد روش زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا را یاد نگیریم، همچنان با همین شرایط مواجه می‌شویم و اکنون تردد‌های غیر ضروری یکی از چالش‌های اساسی ما است و از مردم خواهش می‌کنیم، نشست‌های دورهمی را حذف کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.