مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: مراسم روز خبرنگار امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد علی پیر سبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در نشست با برخی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با موضوع برنامه ریزی برای روز خبرنگار گفت: مراسم روز خبرنگار امسال با توجه به شرایط کرونایی به‌صورت حضوری و همچون سال‌ های قبل برگزار نمی‌شود.
 
پیرسبزی افزود: رسانه‌ های استان در همه مناسبت‌ ها، بحران‌ ها و رویداد‌هایی که در استان رخ داده اطلاع‌ رسانی کردند و رسالت خود را به خوبی انجام دادند و در همه شرایط همگام با مردم و مسئولان پیش رفتند.
 
او ادامه داد: روز خبرنگار برای اهالی رسانه جامعه هنری و فعالان فرهنگی روز بزرگی است و به همین خاطر در تلاش هستیم در شأن این روز بتوانیم برنامه ریزی کنیم.
 
پیرسبزی بیان کرد: رسانه‌ ها می‌توانند در زمینه فرهنگ سازی هر جامعه حرف اول را بزنند و نقش مؤثری ایفا کنند.
 
او با اشاره به ساختمان در حال ساخت فرهنگی و مطبوعاتی خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تلاش هستیم با توجه به قول‌های داده شده برای افتتاح و بهره‌ برداری این ساختمان و در صورت تامین اعتبار لازم، ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، این ساختمان در موعد مقرر افتتاح و به بهره‌ برداری برسد.
 
همچنین رضا خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست گفت: تنها تشکر رسمی شناسنامه دار وزارت ارشاد در حوزه رسانه‌ ها، خانه مطبوعات است.
 
او افزود: ملاک و معیار ما در ابعاد مختلف حوزه رسانه خانه مطبوعات است و هر نوع خدمات، حمایت و اقدامی در حوزه رسانه از این طریق انجام می‌شود.
 
یادآور می‌شود ۱۶۴ خبرنگار شامل ۱۴۹ خبرنگار اصلی و ۱۵ خبرنگار افتخاری عضو خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد هستند همچنین ۲۰۳ رسانه، نمایندگی ۱۴ خبرگزاری، ۱۰۹ پایگاه خبری، ۵ روزنامه استانی، ۴۵ روزنامه دارای پروانه نمایندگی، ۲۱ نشریه مکتوب و ۹ نشریه الکترونیکی برخط؛ رسمی و دارای مجوز مجازی و مکتوب در این استان فعالیت دارند.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.