به دنبال پیروزی قاطع تیم ملی کشورمان برابر ونزوئلا، سایت رسمی کنفدراسیون والیبال آسیا به تمجید از شاگردان آلکنو پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال کشورمان امروز (دوشنبه) در دومین بازی خود در رقابت‌های المپیک توکیو برابر ونزوئلا به میدان رفت و با نتیجه قاطع ۳-صفر این تیم را شکست داد.

سایت رسمی کنفدراسیون والیبال آسیا با انتخاب تیتر ، «ایران ۲ بازی پیاپی را در المپیک ۲۰۲۰ برد» به بررسی این بازی و تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخت.

این سایت نوشت، ایران، قهرمان آسیا، روز دوشنبه در مسابقات والیبال المپیک ۲۰۲۰ در سالن آریاکه آرنا توکیو، با درهم کوبیدن ۳ بر صفر ونزوئلا، به دومین پیروزی پیاپی خود در المپیک دست یافت.

ایران تیم دهم رده بندی فعلی جهان وتیم دهم لیگ ملت‌های والیبال امسال در ریمینی ایتالیا، که به خاطر پیروزی خیره کننده ۳-۲ روز گذشته برابر لهستان (قهرمان جهان) شاداب و سرزنده بود، در این بازی عملکرد بسیار درخشانی داشت و تیم رده ۴۱ جهان را با شکست ۳-صفر و با نتایج ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۸ بدرقه کرد.

امیر غفور با ۱۶ امتیاز از جمله ۱۳ حمله و ۲ سرویس بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کرد، در حالی که میثم صالحی هم همراهی خوبی داشت و ۱۳ امتیاز به مجموع امتیازات ایران افزود. ویلنر انریکه ریواس کیویادا با ۱۵ امتیاز از جمله ۱۳ حمله تنها بازیکن ونزوئلایی بود که امتیازات دو رقمی برای تیمش کسب کرد.

تیم قدرتمند آسیا با دو پیروزی متوالی، شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر گروه A و کسب جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی افزایش داده است. ایران پس از پیروزی ۳-صفر مقابل ونزوئلا، با ۵ امتیاز موقتاً در صدر گروه A قرار گرفت و ژاپن میزبان با ۳ امتیاز از یک برد در رده دوم جای دارد.

ایران در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه (۶ مرداد) با کانادا دیدار خواهد کرد، در حالی که ونزوئلا به مصاف لهستان، تیم شماره ۲ جهان، می‌رود.

تیم ملی والیبال ایران، کانادا را در رقابت‌های لیگ ملت‌ها ۳-یک شکست داده بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار