محمدرضا تندروان گفت: والیبال ایران در المپیک توکیو، کاملاً متفاوت از لیگ جهانی ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا تندروان مربی تیم ملی والیبال، با اشاره به عملکرد مقتدرانه تیم کشورمان در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: والیبال ایران کاملاً متفاوت از لیگ جهانی در بازی‌های المپیک ظاهر شده است. دلیلش هم این است که ما برای بازی‌های تدارکاتی و آماده سازی تیم به ایتالیا (محل برگزاری لیگ جهانی والیبال) رفته بودیم. هدف اصلی ما کسب نتیجه در المپیک بوده است.

او افزود: خوشبختانه توانستیم لهستان را که یکی از سرسخت‌ترین حریفان ما در این گروه بود، شکست دهیم. امروز هم ونزوئلا را شکست دادیم؛ اما باید از فکر این برد‌ها بیرون بیاییم و همه تمرکز خود را برای بازی با کانادا بگذاریم که از حساسیت بالایی برخوردار است.

تندروان درباره عدم حضور محمد موسوی در مسابقه با ونزوئلا گفت: موسوی از ناحیه پا دچار مصدومیت جزئی است و از آنجا که بازی امروز به لحاظ فنی بازی راحتی بود، با نظر کادر فنی و تیم پزشکی استراحت کرد تا بتواند در بازی روز چهارشنبه با کانادا به میدان برود.

دستیار آلکنو سرمربی تیم والیبال کشورمان در پایان گفت: خوشبختانه بچه‌های تیم ملی از انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. همه بچه‌ها آماده برد لهستان بودند؛ به هر حال بازی اول ما در المپیک بود و برد این تیم می‌توانست در افزایش روحیه تیمی و انگیزه بچه ها اثرگذار باشد. هرچند صحبت های جنجالی کاپیتان تیم ملی لهستان پیش از مسابقه هم در افزایش اعتماد به نفس و عزم جزم بازیکنان برای شکست این تیم نقش مهمی داشت.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار