سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص حواشی مطرح شده در میانه بازی این تیم با نفت آبادان گفت: متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد در یک صحنه و در یک اعتراضی وارد شدم و بعد هم کارت زرد گرفتم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی با نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: به عقیده ام بازی جاندار، زیبا و تاکتیکی هر ۲ تیم به نمایش گذاشتند.

او با بیان اینکه هم نفت آبادان و هم فولاد خوزستان به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند و شناخت کافی نسبت به هم داشتند، افزود: به همین دلیل نیز نیمه نخست با سختی و دشواری به پایان رسید و گرمای هوا نیز روی ۲ تیم تاثیر گذاشت.

نکونام بیان کرد: بازی را بد شروع کردیم و مقداری سرعت پایین بود ضمن آنکه تیم نفت به سختی موقعیت می‌داد، اما در نیمه دوم مسابقه شتاب بیشتری یافت، تاکتیک‌ها تغییر پیدا کرد و با خلق موقعیت توانستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: هر ۲ تیم خواسته‌های مختلفی داشتند و بیشتر تمرکز ما این بود که خود را بالای جدول حفظ کنیم و ما نیز به خواست خود رسیدیم تا با کسب ۳ امتیاز بالای جدول بمانیم.

او با بیان اینکه تیم پر تلاشی داریم و در این گرما تمرین کردن بسیار سخت است، ادامه داد: در پایان هر آنچه رخ دهد خدا را شاکر خواهیم بود.

جواد نکونام در مورد علت تنش بین او و پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، عنوان کرد: متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد در یک صحنه و در یک اعتراضی وارد شدم و بعد هم کارت زرد گرفتم و به کمک داور گفتم که اشتباه متوجه شده اید و شنیده اید و من نیز اشتباهی کارت زرد گرفتم.

نکونام در پاسخ به اینکه آیا از واژه جادوگر در کنار زمین استفاده کرده؟ تصریح کرد: تا کنون از این کارها نکرده ام.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.