رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال قانون ۳۰۰۰ خودرو در تعطیلات عید قربان به دلیل محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان،  درباره تردد در ۳ روز پایانی هفته گذشته و اعمال محدودیت‌ها، گفت: در نظر داشته باشید که در حال حاضر ما محدودیت تردد داریم، اما راه‌ها مسدود نیست، و این به معنای این است که مردم می‌توانند به راحتی تردد داشته باشند.

او افزود: با توجه به وجود محدودیت قرار نیست تردد‌ها به صفر برسد و هدف از بین رفتن سفر‌های غیرضروری است و در سفر‌های بین شهری حدود ۶۰ درصد مردم و در سفر‌های بین استانی حدود ۸۵ درصد مردم از تردد غیرضروری خودداری کردند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان درباره فعالیت‌ها از ۳۰ تیر تا یک مرداد خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ۸۴۸ راننده به صورت لسانی تذکر داده شده، ۳ هزار و ۷۰۰ مورد برگشت به مبدا، اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی ۲ هزار و ۳۰۴ مورد و اعمال قانون یک میلیون تومانی ۷۰۰ مورد بوده است که در مجموع حدود ۳ هزار اعمال قانون صورت گرفته است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.