رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش ایستگاه‌های ایست و بازرسی کنترل ورود و خروج خودروها در اصفهان به ۹ واحد با توجه به قرار گرفتن برخی از نقاط این استان در وضعیت قرمز کرونایی(بسیار پرخطر) خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:ایستگا‌ههای ایست و بازرسی کنترل ورود و خروج خودرو‌ها تا ۲ روز گذشته تنها در سه مسیر ورودی به اصفهان دایر بود، اما با اعلام ستاد مقابله با کرونا مبنی بر قرارگرفتن اصفهان و برخی از شهر‌های استان در وضعیت قرمز و همچنین افزایش شمار استان‌های پرخطر، تعداد این ایستگاه‌ها در استان به ۹ واحد رسید.

او اظهار کرد: در حال حاضر این ایستگاه‌ها در ایست و بازرسی‌ها و پلیس‌راه‌های اصفهان – شیراز، شهرکرد، کاشان، سمیرم، شهرضا، نایین، دامنه، سمیرم و شاهین شهر دایر و فعال است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: علاوه بر استقرار نیرو‌های پلیس راه در این ایستگاه‌ها و فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلف، در طول مسیر‌ها نیز گشت‌های سیار به کنترل پلاک خودرو‌ها می‌پردازند.

او یادآور شد: رصد دوربین‌های ثبت تخلف در مبادی ورودی و خروجی اصفهان در روز جاری نشان داد که همکاری شهروندان در کاهش مسافرت‌ها بهتر از قبل شده و در بیشتر مسیر‌های استان تردد‌ها کاهش یافته است.

سرهنگ زارع تاکید کرد: بنابر اصل مصوب شرایط کرونایی، ورود و خروج از شهر‌های دارای وضعیت قرمز (بسیار پرخطر) و نارنجی (پرخطر) ممنوع است و تنها در صورت ارائه مجوز امکان تردد به این شهر‌ها وجود درد.

به گفته او، خودرو‌های دارای پلاک غیربومی در ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی در صورت نداشتن مجوز و بی‌توجهی به تذکر برگشت به مبدا، از سوی پلیس، مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبلغ جریمه ورود و خروج در شهر‌های با وضعیت نارنجی را ۵۰۰ هزار تومان و در شهر‌های قرمز را یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بر این اساس از شهروندان درخواست می‌شود که با درک کامل شرایط کرونایی تا بهبود اوضاع از سفر کردن پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار