رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: از هجدهم فروردین تا ۳۰ خرداد بیش از ۲۴ هزار خودروی دارای پلاک غیر بومی، اعمال قانون شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: در موج چهارم کرونا بیش از ۲۴ هزار خودروی دارای پلاک غیر بومی، اعمال قانون شدند و به رانندگان بیش از ۱۳۰‌هزار خودروی متخلف هم تذکر داده و از ورودشان ممانعت شده است.

او درباره ادامه محدویت‌های کرونایی تصریح کرد: برای شهر‌های نارنجی و قرمز همچنان محدودیت‌ها برقرار است و خودرو‌های متخلف مشمول جریمه ۵۲۵ هزار تومانی می‌شوند؛ از ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد نیز ممنوعیت تردد برقرار است و جریمه ۲۱۰ هزار تومانی اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود:شهروندان برای استعلام صورت وضعیت خلافی وسیله نقلیه خود می‌توانند از طریق سایت اینترنتی راهور ۱۲۰، سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و یا مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند.

سرهنگ محمدی یادآور شد: کادر درمان نگران جرایم رانندگی صادر شده در زمان محدودیت تردد‌های کرونایی نباشند؛ این افراد در صورت اعلام لیست قبلی و ارائه معرفی نامه از محل خدمتشان، با مراجعه حضوری به واحد اجراییات پلیس راهور استان در شهرک آزمایش اصفهان و در شهرستان‌های استان می‌توانند برای حذف و ابطال جرایم صادره اقدام کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.