مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۱ میلیون و ۱۲۳ هزار تردد در محورهای استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به وضعیت تردد در محور‌های استان اصفهان گفت: روز گذشته ۹۵۴ هزار و ۱۷۸ تردد در استان اصفهان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه از این تعداد تردد ۷۸ هزار و ۴۱ خودرو به شهر‌های استان اصفهان وارد شده‌اند، اضافه کرد: ۲۸ هزار و ۵۱۱ خودرو نیز از شهر‌های استان اصفهان خارج شده است.

افزایش ۷۷ درصدی تردد در محور‌های استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه کل تردد‌های ثبت شده در استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ تا ۶ فروردین سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۲۰ مورد بوده است، ابراز داشت: این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته  تاکنون ۴۴۳ هزار و ۴۷۶ خودرو وارد شهر‌های استان اصفهان شده است، گفت: دراین بازه زمانی ۸۲۹ هزار و ۸۱۲ خودرو نیز به شهر‌های استان وارد شده است.

آزادراه قم –کاشان کمترین تردد را دارد

خضری با بیان اینکه محور اصفهان – بهارستان با ۴۹۶ هزار و ۷۰۲ تردد دارای بیشترین تردد در استان اصفهان بوده است، ابراز داشت: آزادراه قم –کاشان با ۲۲۳ هزار و ۷۹۷ تردد نیز کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.